Gmina Kotuń

ul. Siedlecka 56c 08-130 Kotuń


Warning: Creating default object from empty value in /modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Aktualności z Gminy Kotuń



Wybory do Izb Rolniczych 2019

Email Drukuj PDF

MAZOWIECKA IZBA ROLNICZA

 

Wybory do Rad Powiatowych

Mazowieckiej Izby Rolniczej

28 lipca 2019 roku

Zasady wyborów:

  1. 1. Członkami samorządu rolniczego są osoby fizyczne i prawne będące podatnikami podatku rolnego, podatku dochodowego z działów specjalnych produkcji rolnej oraz członkowie RSP posiadający w nich wkłady gruntowe. Przysługuje im prawo kandydowania do Rad Powiatowych Mazowieckiej Izby Rolniczej i uczestniczenia w ich wybieraniu.
  2. 2. W gminie, w której powierzchnia użytków rolnych nie przekracza 4 tys. ha (okręg jednomandatowy) do Rady Powiatowej MIR wybiera się jednego członka, a gdy przekracza 4 tys. ha (okręg dwumandatowy) wybiera się dwóch członków. W okręgu wyborczym stanowiącym obszar miasta na prawach powiatu, wybiera się tylko – jednego przedstawiciela.
  3. 3. W każdym powiecie ziemskim zostanie wybrana Rada Powiatowa Mazowieckiej Izby Rolniczej.
    W jej skład wejdą rolnicy, którzy w wyborach do tego organu, otrzymają największą ilość ważnie oddanych głosów. Rada Powiatowa MIR wybiera, ze swego składu Przewodniczącego Rady Powiatowej i delegata do Walnego Zgromadzenia Mazowieckiej Izby Rolniczej.
  4. 4. Rolnik, ubiegający się o mandat członka Rady Powiatowej MIR musi wypełnić i złożyć następujące dokumenty: zgłoszenie kandydata, oświadczenie o zgodzie na kandydowanie oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne pod rygorem odpowiedzialności z art.233  §  1  Kodeksu  karnego oraz listę członków zawierającą co najmniej 50 podpisów poparcia. Druki te można otrzymać w Oddziałach Biura Mazowieckiej Izby Rolniczej lub pobrać ze strony internetowej www.mir.pl. Czytelnie wypełnione dokumenty należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04.07.2019 roku (decyduje data wpływu) na adres właściwego Oddziału Biura MIR (adresy poniżej) lub złożyć
    w dniu 05.07.2019 r., do godz. 15:00 do Okręgowej Komisji Wyborczej w siedzibie Gminy.
  5. 5. Spis członków izby rolniczej uprawnionych do głosowania, zostanie udostępniony do wglądu
    w siedzibie urzędu gminy/miasta najpóźniej w 17.06.2019 r. Każdy rolnik, może sprawdzić czy został w nim ujęty i wnieść w tej sprawie zażalenie.

 

Szczegółowe informacje o zasadach wyborów do Mazowieckiej Izby Rolniczej można uzyskać
w Oddziałach Biura MIR.

 

Oddział

Adres

Telefon/e-mail

Obsługiwane gminy z powiatów

CIECHANÓW

ul. 17 Stycznia 7a

06-400 Ciechanów

tel. 23 672 86 02

fax  23 672 44 57

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

ciechanowski, mławski, płoński, pułtuski, żuromiński

OSTROŁĘKA

Ul. Goworowska 8a

07-400 Ostrołęka

tel. 29 764 65 13

fax. 29 764 65 12

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

ostrołęcki, makowski, ostrowski, przasnyski, wyszkowski

PŁOCK

ul. Padlewskiego 4

09-402 Płock

tel./fax 24 366 33 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

gostyniński, płocki, sierpecki

RADOM

ul. Mokra 2

26-600 Radom

tel. 48 363 63 62

fax. 48 363 63 72

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

białobrzeski, grójecki, kozienicki, lipski, przysuski, radomski, szydłowiecki, zwoleński

SIEDLCE

ul. Gen. J. Bema 19

08-110 Siedlce

tel. 25 644 94 97

fax. 25 633 03 69

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

łosicki, siedlecki, sokołowski, węgrowski, garwoliński, miński

WARSZAWA

Parzniew                            ul. Wolności 2

05-804 Pruszków

tel. 22 290 25 79 w.1

tel./fax  22 773 55 29

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

grodziski, legionowski, nowodworski, otwocki, piaseczyński, pruszkowski, sochaczewski, warszawski zachodni, wołomiński, żyrardowski

 

Załączniki:

Instrukcja do poparcia kandydata

Lista poparcia kandydata

Ogłoszenie o wyborach

Oświadczenie o wyrażeniu zgodny na kandydowanie

Zgłoszenie kandydata

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT "AZBEST 2019"

Email Drukuj PDF

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Przedmiot zamówienia: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kotuń

 

Urząd Gminy w Kotuniu informuje, że w dniu 21.05.2019 r. o godzinie 8:00 odbyło się otwarcie ofert.

 

Złożono następujące oferty:

 

Nr

Nazwa oferenta

Adres oferenta

Cena

1

 

Środowisko i Innowacje Sp. z o.o.

 

Dobrów 8, 28-142 Tuczępy

 

38 584,78 zł

2

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Euro –Gaz Sp.J

Zagórsko, ul. Leśna 48

26-052 Nowiny

41 484,69 zł

3

HUBER Wieczorek Hubert

ul. Powiśle 29

24-100 Góra Puławska

33 416,25 zł

4

 

RENOVO S.C Krzysztof Łoziński Piotr Malinowski

ul. Herlinga- Grudzińskiego 48m8, 91-498 Łódź

39 193,24 zł

5

PGK Sp z o.o. w Zambrowie

ul. Polowa 19, 18-300 Zambrów

34 208,54 zł

6

ALBAKOM Piotr Fic

Al. Wyzwolenia 71, 08-440 Pilawa

33 872,89 zł

7

DELTA Tomasz Wejman

ul. Kurowska 118, 24-130 Końskawola

38 997,19 zł

8

PHU PIOTR Piotr Jaczyński

ul. Warszawska 38B, 05-084 Leszno

34 320,43 zł

9

Logistyka Odpadów Sp. z o.o.

ul. Adama Mickiewicza 29, 40-085 Katowice

40 410,42 zł

10

GREENLAND TECHNOLOGY Paweł Lewandowski

ul. Skoroszewska 5/63, 02-495 Warszawa

30 548,09zł

 

Wójt Gminy Kotuń

/-/ Grzegorz Góral

 

Informacja o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Kotuń wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Email Drukuj PDF

Wójt Gminy Kotuń informuje o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Kotuń wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

 

Termin wyłożenia: od 31 maja 2019 r. do 24 czerwca 2019 r.

 

Miejsce wyłożenia: Urząd Gminy w Kotuniu ul. Siedlecka 56C, pokój nr 6. (poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach 8.00- 16.00, oraz w środy w godzinach 10.00- 18.00)

 

Dyskusja publiczna z udziałem projektanta planu: 12 czerwca 2019 roku, godz. 14.00, Urząd Gminy w Kotuniu.

 

 

Pełny tekst obwieszczenia dostępny pod adresem: http://kotun.bip.net.pl/?a=3067

 

INFORMACJA O PIERWSZYM POSIEDZENIU I SZKOLENIU DLA CZŁONKÓW OBWODOWYCH KOMISJI WYBORCZYCH

Email Drukuj PDF

INFORMACJA O PIERWSZYM POSIEDZENIU I SZKOLENIU DLA CZŁONKÓW OBWODOWYCH KOMISJI WYBORCZYCH

Informujemy, że   I posiedzenie obwodowych komisji wyborczych z   terenu    Gminy   Kotuń   powołanych    postanowieniem    Nr 111/2019    Komisarza   Wyborczego  w Siedlcach z dnia 6 maja 2019 r. w celu przeprowadzenia wyborów do Parlamentu Europejskiego, odbędzie się w dniu 20 maja 2019 r. o godz. 1500 w Urzędzie Gminy w Kotuniu ul. Siedlecka 56C – sala konferencyjna. W tym samym terminie odbędzie się szkolenie członków obwodowych komisji wyborczych.

Obecność obowiązkowa.

 

Zapytanie - utylizacja azbestu

Email Drukuj PDF

Kotuń, dn. 10.05.2019 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017 r., poz. 1579 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Kotuń zaprasza do składania ofert cenowych na:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kotuń

 

1. Zamawiający:

Gmina Kotuń,  ul. Siedlecka 56c, 08-130 Kotuń, woj. mazowieckie,

tel. 25 6414025, faks 25 632 78 30.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotun.pl

Osoba do kontaktów: Daniel Polkowski

2. Przedmiot zapytania ofertowego:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kotuń z miejsc i budynków zgodnie z udostępnionym wykazem. Szacowana ilość wyrobów zawierających azbest wynosi około 109,577Mg. Wykonawca wykona usługę zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

2.Szczegółowy zakres prac obejmuje:

  1. Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa z terenu gminy Kotuń w ilości 5,980 Mg tj.  460 m2 W ramach prac wykonane zostaną: demontaż pokrycia dachowego na wskazywanych przez Zamawiającego budynkach znajdujących się na terenie gminy Kotuń, pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010r. Nr 249, poz.1673) – „Karta przekazania odpadu”.
  2. Transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa z terenu gminy Kotuń w ilości 103,597 Mg tj. 7969 m2 .W ramach prac wykonane zostaną: pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz.1673) – „Karta przekazania odpadu”.
  3. Wykaz nieruchomości określający lokalizację i dane właścicieli posesji, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy. Zakres prac i termin wykonania każdorazowo powinien być ustalany z właścicielami nieruchomości.

 

4.Wspólny Słownik Zamówień:

45.26.26.60-5 Roboty budowlane - Usuwanie azbestu,

90.65.00.00-8 Usługi usuwania azbestu.

3.Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 sierpnia 2019 r.

4. Rodzaj zamówienia : usługa

5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki :

1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia, posiadał decyzję Marszałka Województwa zatwierdzającą program gospodarki odpadami obejmującą wytwarzanie odpadów niebezpiecznych (w tym zawierających azbest), a także zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych, przynajmniej na czas trwania umowy.

2) Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia polegające na demontażu, transporcie i utylizacji materiałów zawierających azbest

6.Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

7. Sposób obliczania ceny oferty:

Cena oferty musi być podana w walucie PLN cyfrowo i słownie.

Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

8. Kryterium wyboru oferty:

Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów:

Cena – 100%

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną brutto, nie podlegająca odrzuceniu.

Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Zamawiający unieważni postępowanie, na daną część zamówienia, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

9. Sposób przygotowania oferty:

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1do zapytania ofertowego

2) Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w punkcie 5– załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

3) Dokumenty zezwalające wykonawcy na transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest

Niedołączenie do oferty któregokolwiek ze wskazanych wyżej załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie skutkuje odrzuceniem oferty.

10. Miejsce i termin złożenia oferty :

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Urząd Gminy w Kotuniu ul. Siedlecka 56c 08-13 Kotuń, pok. 15 (sekretariat), do dnia 20.05.2019r.

11. Informacje dodatkowe:

Projekt realizowany ze środków  WFOŚiGW

 

Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków

Załącznik nr 3 -Wykaz wykonanych usług
załącznik nr 4 – Wzór umowy

 

 

 

 

Kotuń, 10.05.2019 Wójt Gminy Kotuń

/-/ Grzegorz Góral

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

Wykonawca

……………………..

……………………..

……………………..

(miejscowość i data)

 

FORMULARZ OFERTOWY

Pełna nazwa Wykonawcy .........................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................

z siedzibą w (pełny adres wykonawcy) ......................................................................................................................

tel.  .............................................................. fax  ............................................................

e-mail......................................................................................................................................................

REGON....................................................... NIP.....................................................................................

Nr rachunku bankowego ........................................................................................................................

Odpowiadając na ogłoszenie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowane w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. Nr 907, ze zm.), którego przedmiotem jestUsuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kotuń

1. Oferujemy wykonanie prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i na warunkach określonych w SIWZ za:

 

a) Cena netto za demontaż, transport i unieszkodliwianie 1 Mg pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa ...................................................................... zł.

Podatek VAT w wysokości ..................... % w kwocie ..........................................................................................

Cena brutto za demontaż, transport i unieszkodliwianie 1 Mg pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa .................................................................................................... zł

A. Cena brutto jednostkowa (...... zł)   X   zakres rzeczowy (5,980 Mg) =  ............................................. zł

słownie złotych: ..................................................................................................................................................

 

b) Cena netto za transport i unieszkodliwienie 1 Mg pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa  ..........................................................................................zł

Podatek VAT w wysokości ..................... % w kwocie ..........................................................................................

Cena brutto za transport i unieszkodliwienie 1 Mg pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa ....................................................................................................................... zł

B. Cena brutto jednostkowa (...... zł)   X   zakres rzeczowy ( 103,597Mg) =  ............................................. zł

słownie złotych: ..................................................................................................................................................

Łączna cena brutto za pełen zakres rzeczowy, tzn. A + B = ....................................... zł

słownie złotych: .....................................................................................................................................

2. Cena brutto stanowi cenę ostateczną za wykonanie przedmiotu zamówienia i zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem całości zamówienia oraz uwzględnia stawki podatku VAT na dzień sporządzenia oferty.

3. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą w terminie 30 dni od daty otwarcia ofert.

4. Prace stanowiące przedmiot zamówienia wykonamy w terminie od podpisania umowy do dnia 30.08.2019 roku.

5. Oświadczamy, że akceptujemy warunki płatności zgodne z zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z zapytaniem cenowym i załączonymi do niego dokumentami, w tym wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 , przyjmujemy określone w nich warunki i nie wnosimy do nich zastrzeżeń.

7. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

8. Oświadczamy, że uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty i właściwego wykonania zamówienia.

 

 

 

..................................................................

(miejscowość i data)

 

...................................................................

(podpis i pieczęć osoby upoważnionej

do występowania w imieniu Wykonawcy)

 

ZAŁĄCZNIK nr 2

 

.......................... dnia ......................

.....................................................

(pieczątka firmowa Wykonawcy)

O Ś W I A D C Z E N I E

o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

 

Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kotuń”

– ja niżej podpisany, reprezentując firmę, której nazwa jest wskazana w pieczęci nagłówkowej, jako upoważniony na piśmie lub wpisany w odpowiednich dokumentach rejestrowych, w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy oświadczam, że:

Spełniamy warunki ubiegania się o zamówienie, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który brzmi:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2)    posiadania wiedzy i doświadczenia;

3)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4)    sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

 

 

......................................................................

(pieczątki i podpisy osób uprawnionych do

reprezentowania Oferenta)

 

 

 

Załącznik nr 3

WYKONAWCA:

……………………………..

……………………………...

………………………………

 

 

 

 

 

 

WYKAZ WYKONANYCH USŁUG

OŚWIADCZAM(Y), że

 

Stosownie do treści SIWZ wykonałem (wykonaliśmy) następujące usługi tożsame z przedmiotem zamówienia:

Lp

Nazwa( rodzaj) usługi

Wartość

Data wykonania

Zamawiający/odbiorca

Miejsce wykonania ( adres)

rozpoczęcie (rok)

zakończenie (rok)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

….............................................................................

(pieczątki i podpisy osób uprawnionych do reprezentowania Oferenta)

Załącznik nr 4

Wzór umowy Nr.........../........

zawarta w dniu ......................... w Kotuniu

 

pomiędzy Gminą Kotuń, zwaną dalej „Zamawiającym" reprezentowaną przez:

Wójta Gminy Kotuń – Grzegorza Górala

przy kontrasygnacie skarbnika -  Agnieszki Chodowskiej

a

(w przypadku przedsiębiorcy wpisanego do KRS)

....................................................., z siedzibą w ............................... przy ulicy .............................., wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy ............................................ Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ..............., zwaną w treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowaną przez:

  1. .....................................................................................
  2. .....................................................................................

(w przypadku przedsiębiorcy wpisanego do ewidencji działalności gospodarczej)

(imię i nazwisko) ..............................................................., przedsiębiorcą pod nazwą .............................. z siedzibą w .................................. przy ulicy .............................., prowadzącym działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG, zwanym w treści umowy „Wykonawcą”,

 

Zgodnie z wynikiem zapytania cenowego na Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kotuń,  rozstrzygniętego w Urzędzie Gminy Kotuń, została zawarta umowa o poniższej treści:

 

§ 1

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania wszystkie prace związane z demontażem, odbiorem, pakowaniem, transportem i utylizacją wyrobów azbestowych z miejsc na terenie gminy Kotuń wskazanych przez Urząd Gminy w Kotuniu w trakcie trwania umowy.

2. Zakres prac przewidzianych umową obejmuje zdemontowanie, a następnie odbiór, pakowanie, transport i utylizację około 5,980 Mg tj.  460 m2oraz odbiór, pakowanie, transport i utylizację 103,597 Mg tj. 7969 m2 wyrobów zawierających azbest.

3. Zamawiający przekaże wykonawcy adresy nieruchomości oraz ilości przeznaczone do demontażu  oraz transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest.

4. Wykonawca ustali szczegółowe terminy wykonania prac wymienionych w pkt 1 z właścicielem lub zarządcą nieruchomości. Termin odbioru odpadów nie może być krótszy niż 2 dni od dnia skutecznego powiadomienia właściciela nieruchomości przy odbiorze odpadów i 14 dni przy demontażu pokryć dachowych, chyba że właściciel wyrazi zgodę na wykonanie usługi w terminie wcześniejszym.

5.  W przypadku wystąpienia zdarzenia uniemożliwiającego wykonanie prac w ustalonym terminie

Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o przyczynie i terminie ponownego przystąpienia do wykonywania prac.

6. Usługę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i na ustalonych niniejszą umową warunkach.

7. Umowa zostaje zawarta na okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31.08.2018r.

8. Zamawiający określa wartość usług objętych przedmiotem zamówienia w zakresie wskazanym w ust. 1 na kwotę:

brutto: ........................................................ PLN

(słownie: .............................................................................................................................PLN)

w tym ...........................% VAT, tj. ............................................... PLN

9. Wskazana przez Zamawiającego wartość usług objętych umową może ulec zmianie w przypadku zlecenia przez Zamawiającego mniejszego niż zakładany zakres prac, wobec przyjętej zasady, iż wypłata wynagrodzenia następować będzie za faktycznie zlecane i wykonane usługi. Wykonawca nie jest uprawniony do zgłaszania z tego tytułu roszczeń od Zamawiającego.

10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszej umowy.

§ 2

1. Podstawa ustalania wynagrodzenia (zgodna ze złożoną ofertą do przetargu)wynosi:

1) cena brutto za demontaż, transport i unieszkodliwianie 1 Mg pokrycia dachowego:

…........................... zł

2) Cena brutto za transport i unieszkodliwienie 1 Mg pokrycia dachowego …............... zł

2. Rozliczenie nastąpi fakturą końcową

3. Termin zapłaty faktury uzależniony będzie od harmonogramu płatności transzy dotacji przekazywanej przez WFOŚiGW.

§ 3

Strony ustalają następujące zasady rozliczeń za wykonanie przedmiotu umowy:

1. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów potwierdzających wykonanie pracy:

1) protokołu odbioru prac, potwierdzającego ilość zdemontowanych wyrobów, tj. masa w Mg i powierzchnia m2 fakt należytego wykonania prac demontażowych podpisanego przez Wykonawcę oraz właściciela lub zarządcę nieruchomości,

2) kart przekazania odpadów, podpisanych przez właściciela lub zarządcę nieruchomości przekazującego odpady,

3) kart przekazania odpadu do unieszkodliwienia uprawnionemu podmiotowi,

4) kwitów wagowych ze składowiska odpadów, poświadczających ilość zdeponowanych odpadów,

5) sprawozdania z wykonania zadania zawierającego dane o zrealizowanych zamówieniach z wyszczególnieniem danych osób fizycznych i prawnych na posesjach, na których dokonano usunięcia azbestu oraz ilości azbestu w Mg i m2 przy każdej posesji.

6) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej nieruchomości, z których usunięto wyroby/odpady zawierające azbest, przed i po wykonaniu prac – w formie elektronicznej. Dokumentacja fotograficzna powinna przedstawiać co najmniej 2 zdjęcia dla każdej nieruchomości.

 

2. W przypadku posiadania przez Wykonawcę zezwolenia w zakresie przetwarzania odpadów azbestowych w urządzeniach przenośnych przedsiębiorcę zwalnia się z obowiązku przedstawienia kwitów wagowych ze składowiska odpadów.

1) Złożenie kompletu dokumentów i podpisanie protokołu odbioru prac wyszczególnionych w sprawozdaniu stanowi warunek zapłaty za wykonaną usługę.

2) Faktura płatna będzie w ciągu 30 dni od daty otrzymania jej przez Zamawiającego, jednak nie wcześniej niż po podpisaniu protokołu odbioru bez zastrzeżeń.

§ 4

1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz zgłaszać z odpowiednim wyprzedzeniem okoliczności utrudniające lub uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.

2. Wykonawca zobowiązuje się własnym kosztem i staraniem urządzić zaplecze dla wykonywanych prac oraz zabezpieczyć teren, na którym trwa usuwanie azbestu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

3. Po zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren.

4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także odszkodowawczą za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane działaniem własnym lub nieopatrznym związanym z realizacją niniejszej umowy.

5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania technologii wykonania prac zgodnie ze złożoną ofertą, przepisami bhp i p. poż. oraz przepisami dotyczącymi usuwania wyrobów zawierających azbest.

6. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy w przypadku nie zrealizowania przez Wykonawcę robót w terminie określonym w zleceniu, nie uzgodnieniu z Zamawiającym zmiany terminu lub wykonaniu robót niezgodnie z ustalonymi sposobami i warunkami bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.

7. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco pisemnie informować Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach, trudnościach lub przeszkodach związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym także o okolicznościach leżących po stronie Zamawiającego, które mogłyby mieć wpływ na zakres lub jakość wykonania prac, jak również na dotrzymanie terminu wykonania umowy.

8. Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest odbywać się będzie w obecności: właściciela nieruchomości, przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o dniu odbioru oraz przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca dokonuje ważenia przy użyciu własnych urządzeń.

 

§ 5

Wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy.

§ 6

Kary umowne obciążające Wykonawcę:

1. Za opóźnienie w realizacji zakresu prac określonych w zlec Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 2 % wartości brutto wykonania usługi na danej nieruchomości za każdy dzień zwłoki.

2. Za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający może naliczyć karę umowną w wysokości 10 % wartości umowy określonej w § 1. pkt 8.

3. Niezależnie od kar Zamawiający może dochodzić odszkodowania dodatkowego w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania kar umownych z bieżącego wynagrodzenia Wykonawcy, a Wykonawca wyraża zgodę w tym zakresie.

§ 7

1.Wszelkie zmiany zobowiązań i terminów wynikające z niniejszej umowy wymagają uzgodnienia pisemnego w formie aneksu do zawartej umowy pod rygorem nieważności.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 8

Sprawy sporne rozstrzygane będą polubownie w drodze wzajemnego porozumienia. W przypadku braku porozumienia, sądem właściwym do rozstrzygania sporu będzie sąd właściwy dla siedziby zamawiającego.

§ 9

Umowa została sporządzona w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego 1 egzemplarz dla Wykonawcy i 2 dla Zamawiającego

 

 

Zamawiający                                                                                               Wykonawca

 

 

 

 

Płać podatki w swojej Gminie

Email Drukuj PDF

Płać podatki w swojej Gminie

Drodzy Podatnicy,
przedstawiamy możliwość prostego rozliczenia PITu, za pomocą programu Pitax.pl, a tym samym wsparcia organizacji działających na terenie naszej gminy. Link do programu

 

Kalendarium statystycznych badań ankietowych w 2019 roku

Email Drukuj PDF

 

Wybieram wybory - konkurs

Email Drukuj PDF

 

Informacja o zwrocie podatku akcyzowego.

Email Drukuj PDF

PODATEK AKCYZOWY w 2019 roku

Procedura i warunki ubiegania się o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego zużywanego do produkcji rolnej

Podmioty uprawnione do  otrzymania zwrotu podatku akcyzowego

Zwrot podatku akcyzowego przysługuje producentowi rolnemu. Za producenta rolnego uważa się osobę prawną lub  jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, będącą posiadaczem gospodarstwa rolnego w rozumieniu przepisów o podatku rolnym.

W  przypadku gdy grunty gospodarstwa rolnego stanowią przedmiot współposiadania, zwrot podatku przysługuje temu współposiadaczowi, w stosunku do którego pozostali współposiadacze wyrazili pisemną zgodę. Pisemna zgoda nie dotyczy współmałżonków.

Limit ilości oleju napędowego na 1 ha użytków rolnych w 2019 r. – 100  litrów.

Limit zużycia oleju napędowego do 1 dużej jednostki przeliczeniowej bydła – 30  litrów.

Stawka zwrotu podatku  na 1 litr oleju napędowego w 2019r   - 1 zł.

Termin składania wniosków o zwrot podatku akcyzowego oraz  wypłata zwrotu podatku  akcyzowego

Producenci rolni mogą składać  wnioski (Urząd Gminy w Kotuniu,  ul. Siedlecka 60 A, budynek B,  I piętro, pokój B2 i B3) o zwrot podatku  akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej w dwóch terminach:

a/ od 1 lutego 2019r.  do 28  lutego 2019r. producent rolny składa wniosek  o zwrot podatku akcyzowego wraz z fakturami VAT potwierdzającymi zakup oleju napędowego do produkcji rolnej, w przypadku bydła – rolnik dołącza dokument z ARiMR -  w okresie od 1 sierpnia 2018r. do 31 stycznia 2019r.

b/ od 1 sierpnia 2019r. do 31 sierpnia 2019r. producent rolny składa wniosek o zwrot podatku akcyzowego wraz z fakturami VAT potwierdzającymi zakup oleju napędowego do produkcji rolnej, w przypadku bydła – rolnik dołącza dokument z ARiMR  - w okresie od 1 lutego 2018r. do 31 lipca 2018r.

 

Wypłata zwrotu podatku akcyzowego przyznanego na podstawie decyzji, następuje w terminach :

1. od dnia 1 kwietnia do 30 kwietnia - jeżeli wnioski o zwrot podatku zostały złożone w terminie od dnia 1 lutego do dnia 28 lutego;

2. od dnia 1 października do dnia 31 października – jeżeli wnioski o zwrot podatku zostały złożone w terminie od dnia 1 sierpnia do dnia 31 sierpnia.

UWAGA!

Nowy wzór wniosku obowiązujący od 2019 roku w załączniku:

Do wniosku o zwrot akcyzy za paliwo rolnicze trzeba dołączyć imienne faktury VAT na zakup oleju napędowego przez ostatnie 6 miesięcy oraz oświadczenie o powierzchni posiadanych i dzierżawionych użytków rolnych.

Druga z najważniejszych zmian to możliwość otrzymania dodatkowej dopłaty do paliwa rolniczego za chów lub hodowlę bydła. Tutaj środki za paliwo rolnicze, jakie otrzyma gospodarstwo utrzymujące bydło, będą wyliczane jako iloczyn stawki zwrotu akcyzy za ON (1zł  w roku 2019), liczby 30 oraz średniej rocznej liczby dużych jednostek przeliczeniowych (DJP) bydła, które utrzymywał rolnik w roku poprzedzającym złożenie wniosku.

Hodowcy bydła będą musieli przedstawić dodatkowo dokument z biura powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,  tj. zaświadczenie zawierające informację o liczbie DJP bydła będącego w posiadaniu rolnika w ostatnim dniu każdego miesiąca roku poprzedzającego rok złożenia wniosku o zwrot akcyzy.

Wzór wniosku dostępny w biurach powiatowych ARiMR oraz na stronie internetowej Agencji pod adresem: www.arimr.gov.pl/identyfikacja-i-rejestracja-zwierzat.html

Wniosek do ARiMR

Wniosek - wersja edytowalna

Wniosek

 

Informacja OSP Żeliszew

Email Drukuj PDF

 

 

INFORMACJA

 

Zakup średniego samochodu pożarniczego dofinansowano przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w formie dotacji w kwocie 414 510, 00zł

 

www.wfosigw.pl

 

 

 

 

Prezes OSP Żeliszew

/-/ Bogdan Dymowski

 

Wieści Gminne nr 11

Email Drukuj PDF

Zapraszamy do lektury ...
"Wieści Gminne" znajdziecie w Urzędzie Gminy w Kotuniu, czy Gminnej Bibliotece Publicznej.

Pobierz

 

Informacja dla obwodowych komisji wyborczych

Email Drukuj PDF

Informacja o szkoleniach Obwodowych Komisji Wyborczych

Pierwsze posiedzenie obwodowych komisji wyborczych odbędzie się:
1) dla OKW ds. przeprowadzenia głosowania w obwodzie w dniu
15 października 2018 r. o godz. 15 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Kotuniu ul. Siedlecka 56c
2) dla OKW ds. ustalenia wyników głosowania w obwodzie w dniu
16 października 2018 r. o godz. 15 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Kotuniu ul. Siedlecka 56c

Podczas posiedzenia zostanie przeprowadzone szkolenie przez Panią Ewę Skolimowską - Urzędnika Wyborczego w Gminie Kotuń. Obecność członków komisji jest obowiązkowa.

Wytyczne dla członków komisji:
https://www.pkw.gov.pl/…/1537364337_Wytyczne_obwodowe_ustal…

https://www.pkw.gov.pl/…/1537364422_Wytyczne_obwodowe_ds_pr…

 

EKODOPŁATY - zaproszenie na spotkanie

Email Drukuj PDF

Resort środowiska rozpoczął cykl spotkań w gminach dotyczący realizacji Programu priorytetowego „Czyste Powietrze”. Spotkania z mieszkańcami będą prowadzone na terenie całego kraju. Resort chce poinformować jak prawidłowo ubiegać się o dofinansowanie na termomodernizację budynku oraz wymianę przestarzałych źródeł ciepła.

Podstawowym celem Programu priorytetowego „Czyste Powietrze” jest poprawa efektywności energetycznej istniejących zasobów mieszkalnych budownictwa jednorodzinnego oraz zdecydowane zmniejszenie emisji zanieczyszczeń do atmosfery z funkcjonujących i nowo budowanych jednorodzinnych budynków mieszkalnych.

MINISTERSTWO ŚRODOWISKA ORGANIZUJE SPOTKANIE W GMINIE KOTUŃ w dniu 18 września 2018 r. o godz. 18.00 w Świetlicy Wiejskiej w Kotuniu, 
ul. Wiejska 9


 

Stypendia dla uzdolnionych dzieci i młodzieży z terenu gminy Kotuń

Email Drukuj PDF

Uchwałą Nr XLIV.315.2018 Rady Gminy Kotuń z dnia 30 kwietnia 2018 r. został uchwalony Gminny program Wspierania Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży z terenu gminy Kotuń.


Program skierowany jest do dzieci i młodzieży szkolnej zamieszkałej na terenie gminy Kotuń, kształcących się w placówkach prowadzonych przez gminę, biorących udział w konkursach, olimpiadach przedmiotowych, artystycznych oraz zawodach sportowych na szczeblu wojewódzkim, ogólnopolskim i międzynarodowym, osiągających przy tym wysokie wyniki w nauce.
Program, regulamin i wniosek o stypendium do pobrania na stronie Urzędu Gminy w Kotuniu oraz w placówkach oświatowych.

http://www.kotun.bip.net.pl/?a=2732

 

 

KOMUNIKAT KOMISARZY WYBORCZYCH

Email Drukuj PDF

 

INFORMACJA GOPS

Email Drukuj PDF

INFORMACJA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ.

W dniu jutrzejszym, tj. 24 sierpnia 2018 r. w kasie Urzędu Gminy będą wypłacane świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego oraz świadczenie wychowawcze "500+".

 

Informacja GOPS

Email Drukuj PDF

 

INFORMACJA

Email Drukuj PDF

 

"Festiwal Pieroga w Pierogu"

Email Drukuj PDF

Wójt Gminy Kotuń Grzegorz Góral, Prezes Stowarzyszenia "Nasz Kotuń Janina Fryske i Sołtys miejscowości Pieróg Janusz Dąbrowski serdecznie zapraszają do udziału w pierwszym takim wydarzeniu w gminie Kotuń!

Wydarzenie dofinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.

Regulamin i formularz zgłoszeniowy: http://www.kotun.bip.net.pl/?a=2699

 


 

Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych

Email Drukuj PDF

Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w 2018 roku w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu w Gminie Kotuń:

https://drive.google.com/open?id=1ynRyD54QFWl07fy-M_TvzoHuJm3hEQ_q

 

INFORMACJA W SPRAWIE DOFINANSOWANIA KOTŁA EKOLOGICZNEGO

Email Drukuj PDF

Informacja w sprawie dofinansowania na kocioł ekologiczny. Nabór deklaracji uczestnictwa w projekcie wymiany indywidualnych źródeł ciepła oraz budowy instalacji OZE.

http://www.kotun.bip.net.pl/?a=2689

 

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 129

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 135

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 129

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 135

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 129

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 135

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 129

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 135

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 129

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 135

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 129

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 135

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 129

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 135

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 129

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 135

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 129

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 135

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 129

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_barite/html/pagination.php on line 135
Strona 1 z 22

Informacja o ciasteczkach

Statystyka

ZAPRASZAMY